پاکت استریل ساده

پاکت استریل ساده از مهمترین محصولات با ساده ترین روش کاربری در زمینه های پزشکی و دندانپزشکی است که توسط شرکت های پخش متعددی در بازار های سراسر کشور عرضه می شود. به دلیل نوسانات زیاد بازار، دسترسی به این محصولات کار بسیار پیچیده ای شده است و بیشتر خریداران عمده و مصرف کنندگان بزرگ این محصولات در تامین دچار مشکل شده اند. در این شرکت پخش دسترسی برای تمامی گروه خریداران به صورت آنلاین جهت جبران برخی از این تاخیر ها به صورت آنلاین امکان پذیر شده است.

پاکت استریل ساده

پاکت استریل ساده تتراپک و کاربرد شگفت انگیز آن

پاکت های استریل دسته بندیهای متعددی دارند که بر این اساس محل کاربری آنها تعیین می شود. برخی از این پاکت ها در زمینه های پزشکی و دارویی مورد استفاده هستند و برخی دیگر در صنایع غذایی و صنایع آرایشی و بهداشتی کاربرد دارند.

پاکت های مدیکال که با عنوان پاکت استریل اتوکلاو نیز شناخته می شوند در زمینه های پزشکی و دندانپزشکی استفاده دارند. پاکت های تتراپک که چند لایه نیز هستند در صنایع غذایی کاربرد دارند. اما به طور کلی تمامی انواع این پاکت ها از نوع پاکت های بسته بندی استریل هستند با این تفاوت که زمینه های کاربردی آنها متفاوت از یکدیگر می باشد.

قیمت پاکت ساده استریل که در پزشکی مورد استفاده می باشد با قیمت پاک های تتراپک یکسان نبوده و نوع کاربری آنها نیز در قیمت گذاری آنها موثر می باشد. با توجه به محل استفاده این محصولات حجم خرید آنها نیز متفاوت می باشد.

پاکت های تتراپک در کارخانه های تولید مواد غذایی استفاده می شوند در حالیکه پاکت های استریل اتوکلاو عمدتا در کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی و با اهداف بسته بندی استریل ابزار پزشکی مورد استفاده هستند.

پاکت استریل ساده

بهترین قیمت پاکت استریل ساده ارزان

تولید پاکت استریل با اهداف پزشکی در ایران در سطح محدودی انجام می شود و تولید کنندگان معدودی در این زمینه فعال هستند. در نتیجه بیشتر محصولات عرضه شده در بازار وارداتی بوده و با برند های مختلف از تولید کنندگان مختلف خارجی در ایران عرضه می شوند.

پاکت های استریل ساده که مصارف پزشکی دارند در ابعاد استاندارد تعریف می شوند و در بسته های 200 عددی در بازار عرضه می شوند. در حالیکه پاکت های استریل که در صنایع غذایی مورد استفاده هستند به صورت رولی تولید و عرضه می شوند.

نوع استریل بودن این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است. پاکت های تتراپک بیش از دو لایه دارند و پاکت های استریل اتوکلاو از دو لایه شامل کاغذ پزشکی و فیلم کوپلیمر تولید می شوند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *