پک بسته بندی استریل در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، علت این مسئله نیز این است که بهداشت جهانی در حال ارتقا می باشد، به ویژه این مسئله در صنعت دندانپزشکی بیشتر از سایرین مطرح می باشد، زیرا دندانپزشکی یکی از حرفه هایی است که انواع میکروبها شانس زیادی برای انتقال به بدن افراد سالم دارند؛ از این رو تولیدکنندگان ایرانی این روزها سعی بر این دارند که انواع این پکها را در رده های کیفی بالا تولید کنند و در دسترس پزشکان و بیماران قرار دهند.

خرید پک بسته بندی استریل از مرکز اصلی

انواع پک های بسته بندی استریل شده

انواع پک های بسته بندی استریل شدهپک های بسته بندی استریل شده انواع مختلفی دارند و برای هر شاخه از علم پزشکی به گونه ای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند؛ اکنون تصمیم داریم در مورد انواع و خرید پک بسته بندی شده بحث کنیم:

  • دسته اول این پکها برای دندانپزشکان می باشد که شامل یک آینه چکاب یکبار مصرف و روپوش پلاستیکی است، البته در برخی موارد شاهد اقلام دیگری نیز هستیم؛ برای مثال بسیاری از دندانپزشکان ترجیح می دهند که برای حفظ ایمنی بیشتر از پکهایی خرید کنند که روکش پلاستیکی ابزار دندانپزشکی درون آنها است.
  • دسته دوم محصولاتی می باشند که برای جراحی پک شده اند و شامل لباس و روپوش جراحی بیمار، دستمال، دمپایی و روکش دمپایی و … می باشند.
  • در برخی از مراکز لیزر، سالن های زیبایی، بیمارستانها، مطب و کلینیکها نیز شاهد این هستیم که افراد پکهایی را عرضه می کنند که شامل لیوان یکبار مصرف، روپوش پارچه ای یکبار مصرف، لباس بیمار، کلاه پلاستیکی سر و … می باشند.

این پک های استریل شده معمولا در بهترین شرایط ممکن تولید می شوند و در تولید آنها تمامی دستورالعمل های تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات پزشکی رعایت می شود.

قیمت پک بسته بندی استریل در بازار

قیمت پک بسته بندی استریل در بازارقیمت پک بسته بندی استریل در بازار بسته به المان های مهمی تعیین می شود که همگی آنها در تعیین قیمت این محصولات نقش مهمی دارند.
یکی از این المانها این است که این پک های استریل شامل چه اقلامی هستند، به هر حال هر چه قدر این پکها پربار تر باشند از لحاظ قیمتی نیز بالاتر خواهند بود.

هر چند که پارچه این محصولات یکبار مصرف می باشد اما این مسئله بسیار حائز اهمیت است که آیا کیفیت محصولات به گونه است که آنها به خوبی بتوانند بافت خود را تنها در یکبار استفاده حفظ کنند؟

به همین خاطر می توانیم بگوییم برای اطلاع از قیمت این پک ها باید به مرکزی آگاه مراجعه کرد تا بتوان از قیمت این محصولات آگاه شد و انواع آن ها را خریداری کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *