اگر مشتاق خرید اتوکلاو دندانپزشکی هستید و می خواهید بازه  قیمتی آن را بدانید باید این نکته را به شما بگوییم که با توجه به کیفیت و ابعاد قیمت این محصول متفاوت خواهد بود.

شما مصرف کننده محترم که در کارهای پزشکی و آزمایشگاهی مشغول به فعالیت هستید اگر می‌خواهید نمونه این دستگاه را داشته باشید باید از ۱۲۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به صورت متغیر برای خرید آن با توجه به نیاز خودتان هزینه کنید.

دستگاه اتوکلاو پزشکی

بازار عرضه دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

بازار عرضه دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی در ایران بسیار پرقدرت به کار خود می پردازد و بهترین نمونه‌های این دستگاه در کشور ما تولید شده و تولیدکنندگان داخلی اعتبار بسیار زیادی را با توجه به کیفیت بالای محصولات خود به دست آورده‌اند.

همچنین کشور ما در زمینه صادرات این نمونه دستگاه بسیار عالی برای کارهای آزمایشگاهی و میکروبیولوژی فعالیت بسیار خیره کننده‌ای داشته و کشورهایی مانند آلمان و ایتالیا به تازگی به جمع مشتریان دائمی این محصول اضافه شده‌اند.

اگر به دنبال استریل کردن تمام وسایل و ابزار خود هستید این دستگاه به نحو احسن با استفاده از بخار خشک این کار را انجام می‌دهد و کاملاً بهداشتی و استریلیزه تمام ابزار شما را آماده کار می‌کند.

کلمه اتوکلاو از دو بخش تشکیل شده که اتو به معنی اتوماتیک و کلاو به معنای کلید می‌باشد که با استفاده از این محصول تمام آزمایشگاه‌ها و مراکز تخصصی و درمانی می‌توانند ابزارآلات خود را با فشار بخار بالا کاملاً از آلودگی‌ها دور نمایند.

دستگاه اتوکلاو 300 لیتری

نحوه کار با دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

درباره نحوه کار با دستگاه اتوکلاو که مخصوص دندانپزشکی ساخته شده است باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول دارای دکمه اتوماتیک می‌باشد و با استفاده از بخار با دمای بالا و کاملاً خشک کار خود را انجام می‌دهد.

همچنین اکثر آزمایشگاه‌ها و مراکز میکروبیولوژی که به صورت حرفه‌ای در زمینه درمان فعالیت دارند از این محصول بسیار عالی استفاده می‌کنند.

این دستگاه دارای یک بدنه فولادی و یک محفظه کاملاً عایق بندی شده و با کیفیت ساخت بسیار عالی می‌باشد که بخار درون آن توسط برق ایجاد می‌شود.

حرارت سنج ترموستات تنظیم کننده درجه و سیستم ارت از جمله قسمت‌های مختلف این دستگاه اتوکلاو به حساب می‌آیند که هر کدام کار خود را به درستی در این سیستم انجام می‌دهند.

همچنین با توجه به کارایی که نمونه‌های گوناگون اتوکلاو دارند وزن آنها بین ۲۰ تا ۶۰ کیلوگرم به صورت متغیر می‌باشد و با توجه به کاری که شما از این محصول می‌خواهید باید با تولید کنندگان مشورت کرده و وزن ایده آل محصول خود را بیابید و آن را تهیه کنید.

همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تولید کنندگان داخلی ما بهترین نمونه اتوکلاف‌های صنعتی را در بازار ارائه کرده‌اند و برای استفاده از محصولات ایرانی به هیچ عنوان در دل خود شک راه ندهید و از نمونه‌های گوناگون این محصول که کیفیت بسیار خوبی دارد برای کارهای درمانی و پزشکی استفاده ببرید.

انواع دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

نمونه‌های گوناگون دستگاه‌های اتوکلاو مخصوص دندانپزشکی در بازار به چشم می‌خورد که وزن‌های کمتر آن برای کار در کلینیک‌های با مراجعان پایین‌تر توصیه می‌شود و بهتر است که از نمونه‌های با وزن کمتر این قسمت‌ها خریداری کنند.

اتوکلاو‌های دندانپزشکی در سه دسته در بازار به چشم می‌خورد که افراد مختلف برای کارهای خود نمونه‌های آن را می‌توانند به صورت کامل مورد مطالعه و تحقیق قرار داده و محصول مورد نظرشان را خریداری و استفاده کنند.

به عنوان مثال اتوکلاو کلاس b  یکی از کاربردی‌ترین محصولات در دندانپزشکی‌ها به حساب می‌آید که تمام وسایل دندانپزشکی از جمله گازهای استریل و لوازم و ابزار را به صورت کامل می‌تواند استریلیزه کرده و بتوانند افراد از آنها استفاده کنند و نگرانی از بابت میکروب و مشکلات این چنینی نداشته باشند.

همچنین می‌شود به اتوکلاو کلاس s اشاره کرد که این محصول پارچه ها را نمی‌تواند به صورت کامل و مناسب استریلیزه کند و برای مکان‌های کوچکتر و جاهایی که می‌خواهند هزینه کمتری انجام دهند محصول مناسبی به حساب می‌آید.

همچنین اتوکلاو کلاس N در بازار به چشم می‌خورد که قدرت آن اندکی پایین‌تر از نمونه s می‌باشد و قدرت تخلیه هوای آن نیز اندکی پایین‌تر بوده و بیشتر برای مراکز کوچکتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و افرادی که مراکز تازه تأسیسی دارند بیشتر این محصول را مورد استفاده قرار می‌دهند.

قیمت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

قیمت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی همانطور که به آن اشاره شد به صورت متغیر از ۱۲۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان در بازار در دسترس همه بزرگواران قرار گرفته است.

البته با توجه به کیفیت بسیار عالی که تولید کنندگان ما برای این محصول در نظر گرفته‌اند قیمت آن به هیچ عنوان بالا نبوده و شما با خرید این محصول می‌توانید تا چندین سال مورد استفاده قرار دهید و حتی به صورت نقد و اقساط با توجه به انتخاب شما برای فروش در دسترس همه قرار گرفته است.

شرکت‌های بسیار زیادی امروزه به دنبال گرفتن نمایندگی‌های معتبر برای فروش این محصول در سراسر کشور و نقاط مختلف دنیا می‌باشند که تولید کنندگان ما با دقت بسیار زیاد کار خود را پیش می‌برند تا بتوانند این بازار را برای خود حفظ کرده و فروش بسیار عالی را رقم بزنند.

با توجه به نمونه‌های گوناگون اتوکلاو در بازار شما بهتر است که در زمان خرید اطلاعات لازم در ارتباط با این محصول را حتی با استفاده از شماره‌های موجود در پایین همین سایت برای خرید به دست آورده و یک خرید با چشمان باز را تجربه کنید تا بتوانید یک محصول بسیار کاربردی را برای مرکز خود خریداری بفرمایید.

با توجه به فروش اقساطی تمام افرادی که به تازگی آزمایشگاه‌های خصوصی و مراکز کوچک برای خود دایر کرده‌اند هیچ نگرانی از بابت خرید این محصول بسیار عالی نداشته باشند زیرا می‌توانند با پیش پرداخت بسیار کم این کالا را به راحتی به آزمایشگاه‌ها و مراکز خود برده و از آن استفاده ببرند.

با توجه به اینکه این محصول با استفاده از بخار خشک و با برق شهری کار می‌کند شما به راحتی می‌توانید آن را بر روی میز و یا مکانی قرار داده و با توجه به عایق‌بندی بسیار عالی و تنظیمات دما و ترموستات قدرتمند نگرانی از بابت خراب شدن آن در دل خود راه ندهید.

دستگاه اتوکلاو کوچک

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *