پانسمان دندان، یک نوع خمیر است که برای پر کردن منافذ استاندارد دندان به کار گرفته می شود. برای خرید مواد پانسمان دندانپزشکی درجه یک از طریق وب سایت با ما همراه باشید.

 

خرید مواد پانسمان دندانپزشکی در انواع مختلف

مواد تشکیل دهنده پانسمان دندان

همانطور که گفتیم مواد پانسمان موقت دندان، یک خمیری است به نام کاویزول که وقتی با بزاق دهان در تماس باشد، سریعا سفت و‌محکم‌ می شود. بنابراین، برای پر کردن موقت دندان برای جلسات عصب کشی بهترین راه کار می باشد.

 

زمانی که دندان شما مشکلات ریشه و عصب دارد، درمان آن در یک جلسه مشکل است و برای بیمار نیز خسته کننده می باشد. همچنین بازه زمانی طول می‌کشد که روکش جدید دندان آماده شود. از این رو، از پانسمان دندان استفاده می‌کنند و حفره دندان را پر می کنند تا زمان جلسه بعد، مشکلاتی هم‌چون درد و گزگز بیمار را نرنجاند. علاوه بر این، هنگام دندان درد نیز می شود از این ماده استفاده کرد. به طوری که با پر کردن منافذ دندان از ورود هوا، رطوبت و ورود باکتری جلوگیری می‌کند و باعث تسکین درد می شود.

 

ترکیبات تشکیل دهنده کارویزل عبارت است از: رزین _ کلسیم _ زینک اکساید _ زینک سولفات. این ماده در تماس با بزاق دهان به مدت ۳۰ ثانیه سفت می شود و بعد از گذشت ۳ ساعت قابلیت جویدن پیدا می کند و مستحکم می شود‌. این خمیر توسط شرکت ها و برندهای مختلفی تهیه و تولید می شود.

 

نکات قابل توجه بعد از پانسمان دندان

به این نکته توجه کنید که از مسواک کردن محکم‌ پانسمان دندان خودداری نمایید. همچنین هنگام استفاده از نخ دندان به دقت مراقب باشید. استفاده از خوراکی های چسبناک‌ مانند شکلات، تافی و آدامس ممنوع می باشد. زیرا موجب می‌شود که پانسمان از حفره دندان خارج شود. همچنین برای نگه داری‌ بهتر پانسمان می توانید، هنگام صرف غذا از طرفی که پانسمان ندارد، استفاده نمایید. اینگونه می توانید طول عمر و دوام پانسمان خود را بالا ببرید. بنابراین، سعی کنید که به خوبی از پانسمان خود مراقبت‌ کنید و چنان چه پانسمان افتاد، سریعا به پزشک مراجعه کرده و آن را ترمیم نمایید. در غیر این صورت دچار عفونت و آبسه می شوید.

مواد تشکیل دهنده پانسمان دندان

 

 

آخرین قیمت مواد پانسمان دندانپزشکی

مزایا استفاده از پانسمان موقت: سهولت ترمیم های موقت و تزریقی – پر کردن و مهر و موم موقت سایت های ایمپلنت حاوی فلوراید

 

برای مشاهده آخرین قیمت مواد پانسمان دندانپزشکی شما عزیزان‌ می توانید، از طریق وب سایت اقدام کنید. ما به شما بهترین و با دوام ترین مواد پانسمان موقت دندان را ارائه می دهیم. لازم به ذکر است که خرید عمده از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

آخرین قیمت مواد پانسمان دندانپزشکی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *