امروزه با پیشرفت علم و صنعت دستگاه دندانپزشکی دست دوم متفاوتی برای استفاده دندانپزشکان وجود دارد یکی از این ابزارها نوارهای ماتریکس است که در مدل‌های مختلفی وجود دارد. این ابزارها به عنوان یک دیوار بین دو دندان قرار می‌گیرند و سهولت عملیات بر روی دندان را میسر می کنند. خرید انواع نوار ماتریکس دندانپزشکی از طریق وب سایت زیر اقدام کنید.

خرید انواع نوار ماتریکس دندانپزشکی در مشهد

مقایسه نوار ماتریکس سلولوییدی با لوپ دار

مقایسه نوار ماتریکس سلولوییدی با لوپ دار هنگام پر کردن حفره های خالی دندان ها با پنس شان گیر از مواد پرکننده استفاده می شود، که این مواد پر کننده باید به دیواره دندان بچسبند گاهی دیواره دندان ها بر اثر پوسیدگی خراب شده و از بین رفته است.

در این صورت می‌توانیم از نوار ماتریکس استفاده کنیم، که جایگزین دیواره از دست رفته شود و بتواند به متراکم کردن مواد پرکننده کمک کند.

ماتریکس هر یک از دندانها متناسب با سایز شان مختلف است. جنس نوار ماتریکس می تواند پلاستیکی و فلزی باشد، دور دندان بسته می شود و عمل پر کردن را آسان می‌کند.

نوارهای تافل مایر، که برای حفرات پروگزیمالی عمیق مناسب هستند. کلیه نوارهای تافل مایر، لوپ دار هستند. ضخامت بعضی از نوار ماتریس فلزی، کم تر از نوارهای سلولزی شفاف است. این ابزار می‌تواند از آن محافظت کند.

بسته بندی نوار ماتریکس لوپ دار به صورت ۱۲ تایی می باشد و در ۵ سایز بزرگ، بزرگ لژدار، کوچک، کوچک لژدار و متوسط لژدار می باشد.

از نوار ماتریکس سلولوئیدی برای درمان کامپوزیتی دندان‌های قوام کاربرد زیادی دارد. نوار ها به راحتی می‌توانند شکل پیدا کنند و حتی در اندازه های مختلفی کوتاه شوند.بنابراین استفاده از این نوار ها بسیار راحت است.

نوار ماتریکس سلولوئیدی به منظور جدا کردن دندانی که قرار است ترمیم شود و سایر دندان ها استفاده می شود. نام دیگر نوار ماتریکس نوار پلی استر است.

نوار های سلولوئیدی انواع مختلفی دارند که برای پولیش و یا ترمیم دندان ها استفاده می شود، از ذرات آلومینیوم اکساید ساخته شده اند و بسیار مقاومت دارند، ضخامت این نوار به دو قسمت تقسیم می شود، ضخامت ۷۸ میلی‌متری و ضخامت ۷۵ میلی متری همچنین این نوار ها می توان فضاهای بسته بین دو دندان را بدون آسیب رساندن به دندان و یا لثه باز کند. بسته بندی این نوار را به صورت ۱۰۰ عددی می باشد.

قیمت روز نوار ماتریکس دندانپزشکی

قیمت روز نوار ماتریکس دندانپزشکی یکی از ابزارهایی که در فرایند ترمیم دندان کاربرد زیادی دارد نوار ماتریکسی می باشد.

نوار ماتریس دندان پزشکی در بسته بندی و سایزهای متفاوتی ارائه می شود و کیفیت های متفاوتی دارد.

برای مشاهده قیمت محصول از طریق وب سایت اقدام کنید و محصول را از ما تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *