پاکت تتراپک استریل

پاکت اتوکلاو استریل یکی از بهترین نمونه محصولات بسته بنید است که کاربری بسیار ساده و بی دردسری است و بیشتر در دندانپزشکی و با اهداف پزشکی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول خاص در دو نوع پاکت استریل چسب دار و بدون چسب در بازار عرضه می شود. بسته بندی این محصولات معمولا شامل 200 عدد پاکت در هر بسته می باشد. برند های تولید کننده این محصول معمولا این پاکت ها را در ابعاد مشخصی تولید می کننده و هر یک از نظر ابعاد استاندارد های خاص خود را دارند.

پاکت تتراپک استریل

کاربرد انواع پاکت اتوکلاو استریل در صنایع دندانپزشکی

کاربرد انواع پاکت اتوکلاو استریل معمولا در صنایع پزشکی و بهداشتی تعریف می شود. این محصول با کیفیت که استفاده از آن نیز بسیار راحت است برای بسته بندی وسایل دندانپزشکی پر کاربرد و یا برخی دیگر از وسایل پزشکی که در دیگر زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرند، استفاده دارد.

پاکت ها ابعاد و سایز مشخصی دارند و استفاده از آنها نیازمند برخورداری از سایز و ابزاری است که قرار است با این پاکت ها بسته بندی شوند. برخی پاکت ها خود چسب بوده و کار اپراتور را خیلی راحت می کند. برخی دیگر از پاکت ها بدون چسب هستند که برای دوخت آنها از دستگاه های سیلر یا دستگاه دوخت رول پک استفاده می شود.

ماهیت کاربردی این بسته بندی ها دقیقا مشابه انواع رول استریل است. در حقیقت این پاکت ها همان رول های استریل هستند که برش خورده اند و طی اعمال برخی تغییرات به صورت خود چسب یا بدون چسب آماده مصرف شده اند. این محصولات بسته بندی های مشخصی در تعداد 200 تایی دارند.

پاکت تتراپک استریل

توزیع کنندگان پاکت اتوکلاو استریل ساده

توزیع پاکت اتوکلاو توسط مراکز و نمایندگی های متعددی انجام می شود. خرید ارزان پاکت از طریق هر نمایندگی ممکن است به راحتی امکان پذیر نباشد. محصولات خاص که موارد مصرف خاصی داشته باشند در هر بازاری یافت نمی شود.

محصولات بسته بندی استریل نیز کاربری خاص خود را دارند. بیشتر این کاربری ها در پزشکی و صنایع پزشکی خلاصه می شود. برخی دیگر از انواع محصولات بسته بنید استریل هستند و نوعی پاکت های چند لایه هستند که با نام پاکت های تتراپک شناخته می شوند. این محصولات نیز در اصل برای بسته بندی های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.

اصلی ترین کاربری این پاکت های استریل برای بسته بندی انواع خوراکی و مایعات خوراکی می باشد و در کارخانجات تولید مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند و ماندگاری این محصولات را تا مدت زمان مشخصی تضمین می کنند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!