رول اتوکلاو 7.5 سانتی

رول اتوکلاو ۷.۵ سانتی یکی از پر کاربرد ترین انواع رول استریل بسته بندی است که در بسته بندی های پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این رول ها برای بسته بندی انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در دو نوع سلولزی و تایوک تولید شده اند. توزیع این محصولات با کیفیت استاندارد در این نمایندگی با مناسب ترین قیمت انجام می شود.

رول اتوکلاو 7.5 سانتی

راهنمای انتخاب رول اتوکلاو درجه یک

بهترین راهنما برای انتخاب رول اتوکلاو درجه یک خرید برند های معتبر و شناخته این محصول در بازار است. محصولات بسته بندی استریل از جمله محصولات پر کاربرد پزشکی هستند که انواع رول های بسته بندی جدیدترین نمونه های این محصولات هستند.

البته انواع کاغذ کرپ بیمارستانی نیز از این نمونه محصولات هستند. رول های اتوکلاو ویژه استریل در دما و رطوبت بالا با کاغذ های سلولزی و فیلم های مخصوص شفاف تولید می شوند و همگی مورد تایید استاندارد های جهانی که برای بسته بندی تجهیزات قابل استریل تعریف شده اند، می باشند.

معمولا این رول ها ۲۰۰ متر طول دارند و در عرض های مختلف از ۵ سانت تا ۵۰ سانت تولید می شوند. به رنگ های سبز، آبی و سفید در بازار یافت می شوند. این محصولات همگی دارای نشانگر های غیر سمی بر پایه آب هستند که در شرایط استریل متفاوت بخار یا اتیلن اکساید تغییر رنگ هایی متفاوت دارند.

رول اتوکلاو 7.5 سانتی

مرکز توزیع رول اتوکلاو 7.5 سانتی

برای خرید محصولات خاص که در بازار چندان شناخته شده نیستند، لاجرم باید به مراکز توزیع خاص این محصولات مراجعه نمود که پیدا کردن آنها نیز کار چندان ساده ای نیست. بسیاری از این مراکز تنها در شهر های بزرگ و در تعداد کمی فعال هستند.

رول اتوکلاو ۷.۵ سانتی به دلیل سایز مناسبی که دارد بسیار کاربردی می باشد. چرا که عمده تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی ابعاد کوچکی دارند و نیازمند بسته بندی های کوچکی نیز هستند. البته به همین دلیل نیز سطح تقاضای بالایی برای این رول ها وجود دارد.

از آنجا که تعداد تولید کنندگان این محصول در ایران بسیار کم است و واردات این محصولات به سختی انجام می شود در حال حاضر بازار با کمبود هایی مواجه بوده است که به زودی با افزایش سطح تولید این ابعاد از رول های استریل کمبود های بازار نی. جبران خواهد شد.

برای خرید عمده می توانید با مشاورین فروش این مجموعه در تماس باشید تا بتوانید این محصول را با کیفیت مناسب رو قیمت مطلوب به روش های ساده تر از تولید کننده و وارد کننده به صورت مستقیم خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!