مواد شوینده دندانپزشکی چیست‌؟ این ماده همان طور که از نامش پیداست محلول ‌شست و شو بوده و برای دندان‌های اصلی و دندان‌های مصنوعی کاربرد دارد. 

در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات تکمیلی به شما عزیزان ارائه کنیم.

تهیه مواد شوینده دندانپزشکی با بهترین کیفیت

اطلاعات فنی مواد شوینده دندان مصنوعی

اطلاعات فنی مواد شوینده دندان مصنوعیافرادی که به هر دلیلی تعداد زیادی از دندان‌های اصلی خود را از دست داده‌اند، مجبور به کار گذاشتن دندان مصنوعی هستند. 

اغلب دندان‌های مصنوعی قابل جداسازی از دهان بوده و به این ترتیب می‌توان آن را تمیز کرد. 

بر خلاف تصور عموم که فکر می‌کنند دندان مصنوعی نیازی به شست و تمیز کردن و مراقبت ندارد، این نوع دندان‌ها نیاز به مراقبت دارد تا هم ماندگاری بالایی داشته باشند، هم زیبایی و سفیدی خود را حفظ کنند و هم از ایجاد آفات دهانی و التهابات لثه جلوگیری شود. 

به این منظور مواد شوینده دندان مصنوعی تولید شده است که افراد از آن‌ها می‌توانند استفاده کنند. 

این مواد شوینده دارای ترکیباتی به نام  آب اکسیژنه هستند. این نوع آب سبب سفیدی و براقی دندان‌های مصنوعی می‌شود. برخی افراد از وایتکس برای سفیدی دندان استفاده می‌کنند که در بلند مدت باعث از بین رفتن قسمت‌هایی از دندان‌ها می‌شود و بسیاری از متخصصان استفاده از آن را توصیه نمی‌کنند. 

دارای مقدار مشخصی اسید از اسید‌های ضعیف مانند اسید سرکه هستند که سبب پاکسازی سطح دندان‌ها از از باکتری‌ها و میکروب‌ها می‌شوند. 

دارای مقدار مشخصی فلوئور هستند که در حفظ بافت و روکش دندان‌های مصنوعی بسیار پرکاربرد است. 

همچنین حاوی سدیم است که این ماده هم در سفیدی این دندان‌ها و هم جلوگیری از ایجاد باکتری و آفات دهانی می‌شود. 

حتما توصیه می‌شود که زمانی را برای شست و شو این نوع دندان‌ها با مواد شوینده اختصاص داده شود تا ماندگاری آن افزایش یابد و از ایجاد جرم در سطح آن‌ها جلوگیری شود. 

شرکت توزیع مواد شوینده دندانپزشکی

شرکت توزیع مواد شوینده دندانپزشکیاین روزها با توجه به اهمیت موضوع تمیزی انواع دندان‌ها و پی بردن عموم مردم نسبت به این موضوع، مواد شوینده دندانپزشکی بسیار مورد تقاضا قرار گرفته است. 

به این ترتیب می‌توان گفت که امروزه صنایع تولید آن افزایش یافته‌اند تا بتوانند پاسخگوی نیاز عده کثیری از مردم جامعه باشند. 

قیمت این مواد به کیفیت آن، شرکت سازنده، مواد به کار رفته و مقدار محصول خریداری شده بستگی دارد و هرچه دارای مرغوبیت و کاربرد بالا باشند قیمت بیشتری نیز خواهند داشت. 

متقاضیان محترم می‌توانند جهت تهیه این نوع مواد شوینده، به این سایت اینترنتی معتبر شرکت توزیع مواد شوینده دندان پزشکی مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *