دستگاه سیلر دندانپزشکی

دستگاه سیلر دندانپزشکی یکی از ساده ترین نمونه دستگاه های دوخت رول پک می باشد که ویژه کلینیک های دندانپزشکی برای دوخت و برش انواع رول از عرض ۵ تا ۳۰ سانت طراحی شده اند. این دستگاه ها با توجه به توان و مدل های مختلفی که برای آنها طراحی شده است، با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند، بهترین قیمت دستگاه سیلر دندانپزشکی را می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی تنها با یک تماس از مشاورین فروش مجموعه استعلام بگیرید.

دستگاه سیلر دندانپزشکی

قیمت و مشخصات انواع دستگاه سیلر دندانپزشکی

دستگاه سیلر دندانپزشکی را می توان یکی از مهمترین دستگاه های مورد نیاز هر یک از کلینیک های دندانپزشکی معرفی نمود. این دستگاه ها در کنار هر دستگاه اتوکلاوی مورد نیاز خواهد بود و برای دوخت و سیل نمودن پاکت های بسته بندی اتوکلاو مورد نیاز می باشد.

مشخصات فنی این دستگاه ها پیچیدگی چندانی ندارد و حتی کاربرد این دستگاه ها نیز بسیار ساده است. دستگاه های سیلر که به طور ویژه برای دوخت انواع رول ویپک استفاده می شوند هم به صورت نیمه دستی و هم به صورت تمام اتوماتیک تولید می شوند.

برخی از این دستگاه ها قابلیت چاپ روی پاکت ها را نیز دارند و سرعت عملکرد آنها بسیار بالاست که البته این نمونه دستگاه های سیلر بیشتر برای کارگاه های بزرگ و کوچک تولید کننده پک های استریل که درطول روز تعداد زیادی رول پک را دوخت می زنند مناسب تر است.

برای کلینیک های دندانپزشکی عموما دستگاه های نیمه دستی مناسب تر هستند. هم قیمت مناسب تری دارند و هم در نوع رومیزی و دیواری تولید می شوند که فضای کمتری را اشغال می کنند.

دستگاه سیلر دندانپزشکی

سایت فروش دستگاه سیلر دندانپزشکی

برای خرید انواع دستگاه سیلر دندانپزشکی که مدل های بسیار متنوعی دارند مراجع مختلفی وجود دارد. این روز ها عمده خرید ها از طریق سایت های فروش انجام می شود و کمتر کسی به دنبال خرید حضوری انواع محصولات از جمله تجهیرات پزشکی و دندانپزشکی می باشد.

دستگاه ها نیز از طریق مشاورین فروش به طور تخصصی و فنی برای مشتریان توضیح داده می شود و فیلم و تصاویر و اطلاعات لازم در زمینه نحوه عملکرد این دستگاه ها و لوازم جانبی آنها در صورت وجود برای خریداران ارسال می شود.

برای خرید انواع دستگاه سیلر دندانپزشکی با توجه به طرح و مدل های موجود از این دستگاه ها می توانید به راحتی از طریق مشاورین فروش این مجموعه اقدام نمایید. دستگاه های سیلر دندانپزشکی اغلب انواع رول اتوکلاو را تا عرض ۳۰ سانتی دوخت می زنند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *