فروش دستگاه سیلر اتوماتیک

این روزها با توجه به تولیدات فراوان انواع رول استریل پلاسما باید به شما عزیزان بگوییم که بازار خرید این محصول افزایش بسیار زیادی داشته است که بسیاری از متقاضیان این محصولات را به صورت عمده تهیه می‌ کنند.

قیمت رول های استریل پلاسما

خرید بهترین رول پلاسما با قیمت عالی

با توجه به تنوع بالا رول پلاسما خرید برای افراد یک معضل بسیار بزرگ است اما افرادی که زمان خرید حضوری را ندارند می‌ توانند به صورت اینترنتی محصول مد نظر خود را ثبت سفارش کنند که یک خرید بسیار عالی را تجربه کنند.

روش استریل کردن از طریق رول پلاسما یک روش بسیار آسان می‌باشد که درون دستگاه‌ های مخصوص قرار گرفته می‌شود و پس از استریل شدن تجهیزات پزشکی به طور خودکار درون این رول‌ ها قرار گرفته می‌ شود.

در هنگام خرید رول پلاسما باید به استحکام کافی این محصولات دقت بسیار زیادی داشته باشید که قدرت نگه داشتن وسایل داخل کیسه را داشته باشد.

رول پلاسما انواع بسیار مختلفی دارد، هر کدام از آن ها دارای کاربرد متفاوت است که باعث می‌ شود شما متقاضیان گرامی قبل از خرید دقت بالایی داشته باشید و با توجه به کیفیت و کاربرد محصولات آن را برگزینید تا یک خرید عالی را تجربه نمایید.

معمولا رول پلاسما در رنگ های شفاف تولید می شود که درون بسته بندی به طور کامل و دقیق نمایش داده شود.

خرید رول پلاسما به راحتی از طریق این سایت امکان پذیر است که می توانید آن را به صورت عمده و جزیی تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

فروش رول استریل پلاسما

سفارش رول استریل پلاسما با بهترین کیفیت

اگر شما مشتریان عزیز به دنبال رول ‌های استریل پلاسما هستید می توانید آن را از مجموعه ما با کیفیت و قیمت مناسب سفارش دهید.

سفارش این محصولات با داشتن اطلاعات کامل به راحتی امکان‌پذیر است؛ زیرا رول پلاسما دارای ویژگی ‌های بسیار زیادی است که اگر شما آن ها را بدانید سفارش برایتان بسیار آسان خواهد شد.

پک رول استریل تا زمانی که باز نشده باشد وسایل را به طور کامل استریل نگه می ‌دارد و باید گفت که ماندگاری و حفاظت این پک رول‌ های پلاسما بسیار بالا می باشد.

در سفارش اینترنتی ابعاد رول پلاسما را با دقت بالا انتخاب کنید زیرا قیمت این محصولات بر حسب عرض رول پلاسما تعیین می‌ گردد.

گفتنی است محصولاتی که دارای متراژ های بالا هستند بسیار به صرفه بوده و به راحتی می توان انواع تجهیزات را استریل و بسته بندی کرد.

مشخصات رول پلاسما

از مشخصه‌ های اصلی این محصول می ‌توان به ضخامت آن اشاره کرد که ضخامت بسیار عالی داشته که در هنگام بسته‌ بندی کمک می‌ کند میکروب به داخل بسته بندی ها نفوذ نکند.

رول پلاسما به جهت بسته‌بندی ابزار و لوازم پزشکی بیشترین کاربرد را داشته است.

باید به شما متقاضیان عزیز بگوییم که رول پلاسما از دو جنس پلاستیک و پارچه‌ای تولید شده است که از لحاظ ضخامت یکسان هستند.

این محصول کاملاً ضد آب تولید شده است که  شما می‌توانید آن را به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

معمولاً رنگ این محصولات سفید و سبز می ‌باشد.

محصولاتی که از جنس پلاستیک و کاغذ می ‌باشند یک لایه آن کاغذ سلولزی بوده و لایه دیگر آن شفاف و با ضخامت بیشتر بوده است که می‌توان به راحتی انواع تجهیزات پزشکی را با آن بسته بندی کرد.

سایز این محصولات از ۵ سانتی‌متر تا ۵۰ سانتی‌ متر می‌باشد که در متراژ‌های ۷۰ متری تا ۲۰۰ متری در بازار عرضه می ‌شوند.

لیبل‌ های مخصوصی بر روی رول پلاسما موجود است، شما می‌توانید در صورت نیاز موارد لازم را ذکر کنید.

این محصول قابلیت باز شدن بسیار راحت داشته است؛ زیرا کاغذ مدیکال ۷۰ گرمی تولید می ‌شود.

این محصولات پرکاربرد مقاومت و دوام بسیار بالایی دارد که در برابر نفوذ باکتری بسیار عالی بوده ماندگاری طولانی مدت آن باعث می‌شود اغلب بیمارستان‌ها برای استریل ماندن تجهیزات پزشکی از رول پلاسما استفاده کنند.

تاریخ تولید و تاریخ انقضا بر روی بسته‌بندی‌ها به طور دقیق ذکر شده است که باعث می‌ شود در هنگام خرید بتوانید به راحتی تصمیم گیری کنید.

نشان استاندارد درج شده بر روی رول‌ های پلاسما نشان دهنده کیفیت این محصول می‌ باشد.

عرض این محصولات اهمیت بسیار بالایی دارد؛ زیرا هر کدام از این محصولات در ابعادهای کوچک و بزرگ کاربرد خاص خود را دارد تا بتوان به راحتی اجسام را در این رول ها قرار داد به عنوان مثال برای ضدعفونی کردن لباس‌های بیمارستانی و بسته‌بندی آن ها باید از رول پلاسما در عرض ۵۰ سانتی‌ متر استفاده کرد تا بتوان این محصول را به طور کامل درون رول پلاسما قرار داد.

به طور کلی باید گفت تمامی رول ‌های پلاسما دارای ۳ اندیکاتور هستند و شکل منحصر به فرد این اندیکاتورها دسترسی به نتایج را بسیار آسان می‌ کند.

قیمت رول پلاسما درجه یک

طبق ازمایش‌ های انجام شده باید گفت درجه یک بودن جنس رول پلاسما تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی این محصول خواهد داشت که معمولاً این محصولات را از جنس تایوک می‌سازند که یک طرف آن کاغذ و طرف دیگر آن فیلم شفاف می باشد‌.

این روزها نوسانات قیمت رول پلاسما سبب شده است که افراد قبل از خرید اطلاعات کاملی در مورد این محصولات به دست آورند و باید به شما عزیزان بگوییم که قیمت این محصولات با توجه به کاربرد و نوع آنها کاملاً متفاوت است؛  زیرا رول پلاسما دارای کیفیتی با یکدیگر کاملاً متفاوت بوده که بعضی از این کاغذهای استریل ۷۰ گرمی و بعضی دیگر ۹۰ گرمی هستند که از لحاظ ضخامت با یکدیگر کاملاً متفاوت است.

بازه قیمتی این محصول بین ۲۷۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان به صورت متغیر است که با توجه به کیفیت و متراژ این رول قیمت آن تعیین می ‌گردد.

رول پلاسما یکی از محصولاتی است که در کشور ما ایران تولید می‌گردد و به عنوان محصول صادراتی شناخته شده است که کیفیت بسیار عالی و قیمتی مقرون به صرفه دارد.

کاغذ سلولزی که برای تولید رول پلاسما به کار گرفته می ‌شود جنس ضد پرز و بسیار عالی دارد که موجب می ‌شود قیمت این محصولات اندکی بالا باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *