روکش یکبار مصرف دندانپزشکی

روکش یکبار مصرف دندانپزشکی و پزشکی از مهمترین وسایل یکبار مصرف هستند که در زمینه ایزوله نگهداشتن محیط های درمانی، کاربرد دارند. این تجهیزات از ارزانترین تجهیزات پزشکی و درمانی هستند که انواع درجه یک آنها با بهترین قیمت در این مجموعه برای خریداران عمده عرضه می شود.

روکش یکبار مصرف دندانپزشکی

انواع روکش یکبار مصرف دندانپزشکی درجه یک

تجهیزات یکبار مصرف در پزشکی و دندانپزشکی گستردگی فراوانی دارند.
این تجهیزات هر یک کاربرد های ویژه ای دارند و برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.
از مهمترین انواع تجهیزات یکبار مصرف در پزشکی و دندانپزشکی می توان به انواع روکش ها اشاره کرد که خود بخش عظیمی از این تجهیزات را به خود اختصاص می دهند،
این وسایل و تجهیزات از دو گروه مواد اولیه تولید می شوند:

  1. الیاف و پارچه های تترون یا بدون بافت که اغلب قالب اتوکلاو هستند.
  2. روکش های نایلونی که از مواد اولیه پلاستیکی تهیه می شوند.

مهمترین روکش هایی که در دندانپزشکی کاربرد گسترده دارند عبارتند از:

  • روکش یونیت دندانپزشکی
  • روکش دسته چراغ
  • روکش دسته تابوره
  • روکش ساکشن

در بین وسایل یکبار مصرف دندانپزشکی، پک هایی به صور آماده و استریل در بازار عرضه می شوند که در آنها در کنار گان پزشک، شان و کلاه، روکش دسته چراغ و دسته تابوره حتما وجود دارد.

روکش یکبار مصرف دندانپزشکی

تولید کننده ارزانترین انواع روکش یکبار مصرف دندانپزشکی

تجهیزات پزشکی و انواع ابزار آلات مورد نیاز در بخش های مختلف درمانی در سطح گسترده ای توسط تولید کنندگان داخلی در حال تولید و عرضه می باشد.
دسترسی مستقیم به تولید کننده برای خرید این محصولات با قیمت های مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
به جهت ایجاد مسیر های مستقیم دسترسی بین تولید کننده و خریدار تلاش های زیادی از سمت خریدار انجام می شود که متاسفانه اغلب نتیجه مطلوب در پی ندارند.
این مجموعه تولید و پخش بزرگ با برند نوپای رادپینا در صدد است تا بهترین مسیر های مستقیم به تولید کننده را برای خریداران عمده این محصولات، به جهت فعالیت در بازار های داخلی و خارجی فراهم نماید.
از طریق این مسیر های ارتباطی می توانید به راحتی با این تولید کننده بزرگ به جهت خرید با کیفیت برای بازار های داخلی و خارجی اقدام نمایید.
با توجه به بالا بودن سطح کیفیت و برخورداری از تاییدیه های استاندارد های جهانی، انواع تجهیزات یکبار مصرف پزشکی و دندانپزشکی در این مجموعه به جهت همکاری با صادر کنندگان، با بهترین و ارزان ترین قیمت در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!