امروز برای اتوکلاو کردن وسیله های مختلفی همچون پزشکی و صنعت از میکروارگانیسم های مضر، رول پلاسما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. لذا یکی از دغدغه های مشتریان عزیز خرید رول پلاسمای با کیفیت می باشد. بر همین اساس این مجموعه در تلاش است تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره گرفتن از متخصصین مجرب و همچنین با استفاده از مواد با کیفیت به تولید و پخش رول پلاسما اقدام نماید. لذا این مجموعه یکی از بهترین انتخاب جهت خرید مطمئن برای شما عزیزان می باشد.

پخش عمده رول پلاسما با کیفیتی عالی

کاغذ مورد استفاده در تولید رول پلاسما

کاغذ مورد استفاده در تولید رول پلاسما

رول پلاسما وسیله ای جهت استیریل کردن وسایلی که نیازمند استریل توسط دستگاه اتوکلاو پلاسما می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی رول پلاسما از نوعی کاغذ مخصوص به نام کاغذ تایوك ساخته می شود به دلیل تراوایی مناسب در برابر گاز پلاسما بهترین وسیله جهت استریلیزاسیون می باشد. این در صورتی است که کاغذ های نوع دیگر بیشتر از جنس سلولوز بوده و به دلیل عدم تراوری مناسب در برابر گاز پلاسما از قابلیت مناسبی جهت استریل صحیح برخوردار نمی باشند.

روش استریلیزاسیون پلاسما چیست؟

در این روش با استفاده از درجه حرارت و رطوبت پایین عمل استریلیزاسیون صورت می گیرید.

ویژگی های ساختاری کاغذ مورد استفاده در تولید رول پلاسما عبارت است از:

  • رول تایوک ضخامت و گرماژ بیشتر نسبت به انواع دیگر رول
  • دارای رنگ سفید به دلیل لایه فیلم ساده و شفاف
  • اندیکاتور کلاس قسمتی در حاشیه رول ک به گاز پلاسما حساس بوده و با تماس با گاز تغییر رنگ خواهد داد.
  • طول هر رول تایوک 70 متر بوده اما عرض آن متفاوت می باشد.

ویژگی های مثبت کاغذ تایوک عبارت است از:

  • به دلیل کیفیت مواد به کار رفته مانع قوی را در برابر عملکرد میکروارگانیسم های مضر فراهم می کند.
  • این نوع کاغذ ها دارای عملکرد ایمن و بدون خطر می باشند.
  • به دلیل مواد طبیعی به کار رفته با محیط زیست سازگار می باشند.
  • برخورداری از ماندگاری بسیار بالا
  • برخورداری از نشانگر شفاف

فواید استفاده از کاغذ تایوك عبارت است از:

  • مقاومت بسیار زیاد در برابر پارگی و سوراخ شدن
  • مانع قوی در برابر انواع باکتریایی

آسان ترین و مطمئن ترین روش خرید رول پلاسما

آسان ترین و مطمئن ترین روش خرید رول پلاسما

در این مجموعه به دلیل برخورداری از مرجع آنلاین به عنوان یکی از مراجع معتبر جهت فروش رول پلاسما با کیفیت بسیار بالا می باشد. در این مجموعه با استفاده از یک سایت اینترنتی به روز به دلیل حذف هزینه های واسطه و امکان خرید مستقیم برای مشتریان عزیز جهت راحتی و خرید به صرفه برای شما عزیزان فراهم است.

در این مجموعه اطلاعات مربوط به کالاهای مختلف تولید شده در مجموعه به صورت به روز بر روی سایت قرار می گیرید که به دلیل فروش اینترنتی امکان خرید معتبر و دسترسی آسان در نقاط مختلف کشور برای خرید عمده فراهم می باشد.

مرجع فروش رول پلاسما در بازار ایران

مرجع فروش رول پلاسما در بازار ایران

این مجموعه در تلاش است تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بهره گرفتن از متخصصین مجرب به تولید و فروش رول پلاسما درجه یک به منظور تامین نیاز بازار داخلی و همچنین فعالیت در عرصه صادرات بپردازد.

از جمله فعالیت های این مجموعه پخش و فروش انواع تجهیزات یکبار مصرف به صورت عمده و همچنین تجهیزات و لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی با مناسب ترین برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

از جمله محصولات تولید شده در این مجموعه عبارت است از:

  • رول استریل
  • رول بخار
  • رول اتوکلاو
  • رول پلاسما

در این مجموعه امکان سفارش محصول به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب به دلیل حذف واسطه خرید محصول به طور مستقیم از تولید کننده در تهران و سراسر ایران فراهم می باشد. همچنین این مجموعه با استفاده از تشدید فضای اینترنتی در تلاش است تا علاوه بر رونمایی از محصولات تولید شده در مجموعه به ایجاد محیط مناسب جهت خرید به صرفه و آسان برای مشتریان عزیز اقدام نماید.

مشاورین این مجموعه به صورت همه روزه در تلاش برای ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز در حال فعالیت می باشند لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصولات تولید شده در مجموعه و همچنین ثبت سفارش کالا با مشاورین شرکت تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *