دستگاه سیلر دندانپزشکی از دستگاه های پرکاربرد در امور دندانپزشکی است؛ زیرا استریل بسیاری از مواد را برعهده دارد. این دستگاه, دستگاه مورد استفاده در دوخت رول های اتوکلاو می باشد.

در بیشتر تکنیک‌های آبچوره دندان ,سیلر نقش ایفا می‌کند و البته نوع سیلر از اهمیت زیادی برخوردار است. این دستگاه در دوخت رول و پاکت های بسته بندی نقش نمایی نموده و مجهز به تیغه و برش است که پس از دوخت مورد استفاده میگردد.

مرکز فروش دستگاه سیلر دندانپزشکی

کاربرد انواع دستگاه سیلر دندانپزشکی

کاربرد انواع دستگاه سیلر دندانپزشکی  امروزه دستگاه های سیلر دارای انواع متفاوتی هستند و هرکدام از این دستگاهها کارایی مختص به خود را دارد که از آن بهره برداری می گردد؛ این محصول سبب  میکروب زدایی وسایل مختلف می شود همچنین در مدل های اتوماتیک نیمه اتوماتیک و دستی عرضه می گردد.

دستگاه سیلر دستی یا به اصطلاحی پک اتوکلاو در بسته‌بندی رول های استریل یا کاغذهای مدیکال در استریل وسایل پزشکی و دندانپزشکی استفاده می‌شود. به دلیل محدودیت این محصول در دوخت رول های ۳۰ سانتیمتری اغلب در دندانپزشکی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه سیلر اتوماتیک: این محصول دستگاه دوخت حرارتی سیلر نیز نامیده می‌شود و برای دوخت رول های استریل بخار,اتیلن اکساید و پلاسما در بسته بندی ابزار های متفاوت و لوازم پزشکی استفاده می گردد. در بسته بندی هایی که نیاز به عرض بیش از ۳۰ سانتی متر است دستگاه سیلر اتوماتیک گزینه مناسبی می باشد.

دستگاه سیلر نیمه اتوماتیک تلفیقی از دستگاه سیلر اتوماتیک و دستی است و کارایی فوق العاده ای دارد؛ برای مطب های دندانپزشکی دستگاه سیلر نیمه اتوماتیک گزینه مناسبی می باشد زیرا در این حیطه کاری نیاز به دستگاه هایی که دارای عرض بیش از ۳۰ سانتیمتر داشته باشند نخواهد بود.

ویژگی بارز کلیه این دستگاه ها جلوگیری از نفوذ میکروب به ابزار پزشکی می باشد و سبب می شود تا زمان خارج نشدن ابزار از پک تمامی وسایل استریل شده باقی بمانند.

با توجه به افزایش بیماری های واگیردار,امروزه بسیاری از کادر درمان از این دستگاه بی نظیر و با کیفیت بهره می‌برند.

قیمت بهترین دستگاه سیلر دندانپزشکی

قیمت بهترین دستگاه سیلر دندانپزشکی امروزه تولید و توزیع انواع دستگاه سیلر دندانپزشکی افزایش یافته است و با وجود کارایی فراوان این محصول بسیاری از کادر درمان در مطب ها و بسیاری از پزشکان در دندانپزشکی ها به استفاده از این محصول روی آورده اند.

بهترین دستگاه سیلر دندانپزشکی دارای کیفیت بالایی است و از مرغوبیت خاصی برخوردار می‌باشد زیرا دارای جنسی از  استیل مقاوم است.

برای اطلاع از قیمت بهترین دستگاه سیلر دندانپزشکی می توان به سایت های اینترنتی معتبر که فروشنده این محصول باکیفیت هستند مراجعه نمود و از قیمت دستگاه سیلر دندانپزشکی مطلع شد؛ تا بتوان محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب را خریداری نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *