رول استریل پلاسما وارداتی رولی است که از ابتدا طرفداری در ایران نداشته است. این محصول اغلب از کشور های اروپایی وارد می شود. این رول های پلاسما به صورت استریل بسته بندی می شوند. از این رول ها معمولا در مراکز خدمات و درمان مثل دندان پزشکی ها، بیمارستان ها، مطب ها و اتاق های جراحی استفاده می شود. بیمارستان ها مکان هایی هستند که فوق العاده به این رول ها نیاز دارند. 
مراکز توزیع رول استریل پلاسما وارداتی

آموزش استفاده از رول استریل پلاسما

آموزش استفاده از رول استریل پلاسما برای استفاده از این رول باید دستان خود عاری را از هرگونه میکروب وآلودگی در امان نگه دارید، چون این رول ها بسیار استریل و پاکیزه هستند. و وقتی محلی را که می خواهید رول استریل را بر روی آن قرار دهید را ضد عفونی کنید سپس این رول را از بسته بندی خارج کنید و در محل مورد نظر قرار دهید. این رول ها زخم  و خراش مورد نظر را بهبود می بخشند و میکروب ها و عفونت ها را از بین می برند. از این رول ها استفاده های بسیاری می شود.

در نگه داری این رول های باید دقت کنیم که این رول ها را در جاهای رطوبت دار و نم دار قرار نگیرند. این رول ها با استفاده از کاغذ شفاف ضد ویروس و باکتری ساخته شده اند.تمیز بودن این رول ها بسیار اهمیت دارد زیرا از این رول ها برای جلو گیری از عفونت زخم ها استفاده می شود. اگر این رول ها آلوده باشند مشکلات زیادی به همراه می آورند. این رول ها به گونه ای طراحی شده اند که یک بار مصرف هستند و بیش تر از یک بار از این رول ها استفاده نمی شود. ویژگی های این رول ها عبارت اند از: دو لایه بودن آن ها که از پاره شدن ونفوذ آلودگی به محل بریدگی جلو گیری می کند. بسته بندی راحت این محصول یعنی به راحتی این محصول باز می شود بدون اینکه به رول استریل پلاسما آسیبی برساند. این محصول امکان بسته بندی در همه سایز ها را دارد. 

پخش مستقیم رول استریل پلاسما وارداتی

پخش مستقیم رول استریل پلاسما وارداتی توزیع رول استریل و پخش رول استریل به راحتی امکان پذیر است. این رول ها هم به صورت عمده در بازار موجود هستند و هم به صورت غیر عمده. شما کافی است محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و به فروشنده و وارد کننده ی مورد نظرتان میزان و نوع محصولی را که می خواهید بگویید. این محصول با کیفیت را به راحتی و  مقرون به صرفه خریداری کنید. شما کافی است از طریق سامانه این محصول را سفارش دهید و آن وقت این محصول به راحتی برای شما ارسال می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *