این محصول به صورت بسیار راحتی در اختیار مردم قرار گرفته و در اکثر سوپرمارکت ها و مغازه های سطح شهرها وجود دارند.

مردم می‌توانند با مراجعه به سایت با انواع رول پک استریل پلاسما و برند های مختلف آن آشنا شده و رول پک‌ استریل را حتی در حجم عمده سفارش دهند لازم به ذکر است که مشتریانی که این محصول به صورت عمده خریداری می کنند می توانند در صرف هزینه هایشان محتاطانه عمل کرده و کاملا بدیهی است که خرید عمده ی این محصول مقرون به صرفه تر می باشد

قیمت رول پک استریل پلاسما

انواع رول پک استریل پلاسما

انواع رول پک استریل پلاسما امروزه کنترل عفونت اهمیت فزاینده ای پیدا می کند زیرا باکتری های بیشتری نسبت به جدیدترین داروهای ضد بیوتیک مقاومت می کنند. پیشگیری از عفونت کلمه کلیدی است. مواد بسته بندی ضدعفونی کننده برای افزایش پایداری سد استریل در طول زمان ، طی سالهای متمادی تولید شده است.

رول های استریلیزاسیون برای بسته بندی دستگاه های پزشکی برای عقیم سازی پلاسما استفاده می شود. انعطاف پذیری برش طول امکان ایجاد بسته بندی اختصاصی از ابزارهای جداگانه را فراهم می کند و مزایای زیادی را به کاربر نهایی ارائه می دهد 

رول های استریلیزاسیون با موارد زیر مشخص می شوند:

  •    تشخیص آسان محتوا توسط فیلم شفاف چند لایه
  •   مهر و موم قوی
  •   شاخص ها و متن چاپ شده در خارج از منطقه بسته بندی
  •   فیلم غیر پارگی از پارگی در باز کردن بسته جلوگیری می کند
  •   دهانه بسته تمیز و بدون الیاف 

رول استریل به عنوان یک محلول بسته بندی برای کاربردهای عقیم سازی ، از محافظت دستگاه پزشکی در برابر آلودگی باکتری ها و مواد شیمیایی از زمان عقیم سازی تا زمان استفاده از دستگاه پزشکی استریل اطمینان حاصل می کنند. طیف گسترده ای از اندازه های استاندارد امکان انتخاب بهینه بسته مناسب برای هر مورد را فراهم می کند.

کیسه های استریل سازی از فیلم کوپلیمر چند لایه PET / PP و کاغذ کرافت پزشکی ساخته شده اند. شاخص های فرآیند برای استریل سازی بخار و اکسید اتیلن بر روی سطح کاغذ حلقه اعمال می شود و به تمایز بین بسته های پردازش شده و پردازش نشده کمک می کند.

تمام شاخص های فرآیند مرکب های آب دار و غیر سمی هستند و الزامات استاندارد ISO 11140-1 را برآورده می کنند و یا تغییر می دهند و تغییر رنگ دقیق و واضحی را پس از فرآیند استریل سازی فراهم می کنند.

فروش ویژه رول پک استریل پلاسما

فروش ویژه رول پک استریل پلاسما واحد های زیادی در سراسر کشور به فروش رول پک استریل مشغول می باشند و محصول خود را با نازلترین قیمت رول پک استریل  به مشتری عرضه می کنند، اما برخی از مراکز برای تبلیغ کالای خود و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مصرف کننده از فروش اینترنتی استفاده می کنند.

با ظهور اینترنت بیشتر خرید ها شکل ساده تری به خود گرفته اند و سالیانه مقدار زیادی از کالاهای مهم و اساسی از این طریق داد و ستد می شود و با استقبال کنندگان زیادی رو به رو بوده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *