پد الکلی یکی از پر مصرف ترین لوازم بهداشتی می باشد که کاربردهای گسترده ای را شامل می شود. این پد آغشته به الکل ۷۰% بوده و تنها قابلیت یک بار مصرف را دارد و همچنین فقط برای استعمال های خارجی می باشد. تولید پدهای الکلی  با کیفیت های بسیار مرغوب و درجه یک و توسط برترین تولیدکنندگان در کشور صورت می گیرد. کیفیت بالای تولید این محصول سبب شده تا اعتباری جهانی داشته و صادرات آن نیز به کشورهای متعددی انجام شود که از آن مورد می توان به صادرات پد الکلی یکبار مصرف به عراق اشاره نمود.

صادرات پد الکلی یکبارمصرف به عراق

استانداردهای پد الکلی یکبارمصرف

استانداردهای پد الکلی یکبارمصرفپد الکلی یک بار مصرف امروزه جهت اهداف متعددی به کار برده می شود که از بیشترین موارد استفاده آن ضد عفونی کردن جای زخم ها و تزریقات در بیمارستان ها و درمانگاه ها می باشد‌. با توجه به کار رفتن درصد زیادی از الکل در تهیه پدهای الکلی، یک سری اصول و استانداردهای لازم در رابطه با مصرف این محصولات وجود دارند که حفظ و رعایت آنها بسیار ضروری می باشد که عبارتند از:

  • از پد الکلی یکبار مصرف نباید برای زخم های عمیق استفاده گردد.
  • به علت قابل اشتعال بودن الکل، نباید آن را به آتش نزدیک نمود.
  • پدهای الکلی یکبار مصرف را نباید بعد اتمام تاریخ انقضای آن مورد استفاده قرار داد.
  • از تماس پد الکلی با چشم و اجزای صورت حتی الامکان خودداری شود.

شرکت پخش سایزهای مختلف پد الکلی

شرکت پخش سایزهای مختلف پد الکلی پدهای الکلی با استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه توسط  تولیدکنندگان ممتاز کشور تهیه و تولید می گردند. هم چنین این پدها در نهایت کیفیت و با به کارگیری اصول اساسی و بهداشتی تهیه شده اند. در واقع تولید این محصول ارائه پاسخ مناسب به نیازها و درخواست هایی می باشد که در بازار وجود داشته و از این نظر دارای اهمیت ویژه ای می باشند.

همچنین در رابطه با پخش و عرضه پد الکلی در سایزهای مختلف از جمله سایز پد الکلی متوسط و … باید اظهار داشت که توزیع این محصول توسط شرکت پخش پد الکلی به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد تا بازار از حیث تامین این محصول با مشکل کمبود مواجه نبوده و بتواند به خوبی پاسخگوی نیاز مختلف مشتریان باشد.

این نکته نیز قابل ذکر می باشد که در رابطه با قیمت پد الکلی، قیمت های متفاوتی تحت تاثیر عواملی همچون سایز محصول، برند آن و … برای این محصول در نظر گرفته شده است. قیمت روز پد الکلی در سایزهای مختلف و با کیفیت های بسیار مرغوب و درجه یک از این مجموعه و از طریق تماس با نماینده فروش قابل دریافت می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *