رول استریل پلاسما-آرمینا

رول استریل پلاسما محصولی است که معمولاً از جنس کاغذ تایوک است که امکان استریل کردن آن در دستگاه اتوکلاو وجود دارد و سفارش خرید آن با بهترین کیفیت ممکن از فروشنده این محصول به راحتی امکان پذیر است همچنین درخواست عمده این رول در عرض و طول های مختلف توسط فروشنده دریافت و در اسرع وقت نیاز مشتری پاسخ داده می شود و در بسته بندی بسیار مناسب بهداشتی به دست خریدار خواهد رسید.

سفارش خرید رول استریل پلاسما با بهترین کیفیت

توضیحاتی درباره ی رول استریل و کاربردهای آن

توضیحاتی درباره ی رول استریل و کاربردهای آن رول استریل پلاسما محصولی است که از جنس کاغذ بر پایه سلولز نیست چون این محصول امکان استریلیزاسیون در دستگاه اتوکلاو را ندارد اما چنانچه از جنس تایوک باشد به راحتی قابل استریل کردن است و امکان نگهداری گاز پلاسما درون آن وجود دارد به همین دلیل محصولی بسیار مناسب برای استریل کردن زخم و پانسمان است.

این محصول در برابر پاره شدن بسیار مقاوم است و کمترین احتمال سوراخ شدگی در آن وجود دارد همچنین ضد باکتری است و محصولی بسیار مقاوم در برابر انواع عوامل بیماری زا به شمار می‌رود همچنین از ویژگی های کاغذ تایوک کاربرد آن را بسیار زیاد کرده است ایجاد یک سد بسیار مقاوم در مقابل میکروارگانیسم ها است همچنین سازگاری قابل توجهی با محیط زیست دارد.

شرایط انبارداری این محصول قابل توجه است یعنی مدت زمان طولانی می تواند بدون تغییر باقی بماند و معمولاً در طول های ۲۰۰متری ارائه می شوند که جنس آنها همان طور که گفته شد از کاغذ استریل است و حالت نیمه شفاف دارد.

این رول از تنفس پذیری بسیار زیادی برخوردار است بنابراین چنانچه برای پانسمان مورد استفاده قرار بگیرد از ایجاد عفونت در سطح زیرین خود اجرا گیری می کند و به این ترتیب جایگزین بسیار مناسبی برای رول های پارچه ای سنگین است چون این کاغذ از وزن بسیار سبک تری برخوردار است.

استفاده از رول مزبور تنها در پزشکی نیست بلکه در دندانپزشکی نیز کاربرد بسیار زیادی دارد و برای استریل کردن جای عمل های جراحی دندان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد همچنین کاربردهای آن به دلیل داشتن لیبل و امکان نوشتن بر روی آن بسیار زیاد است در حالی که در نمونه های پارچه ای این امکان به راحتی فراهم نمی باشد.

این محصول به راحتی با ابزارهای برش مانند قیچی برش می خورد و حالت رولی آن امکان نصب این محصول بر روی ابزار های مخصوص را فراهم کرد تا استفاده از آن بسیار راحت تر باشد؛ این محصول اغلب در دستگاه های اتوکلاو بخار به راحتی استفاده می شود و ساختار آن به گونه ای است که اجازه عبور گرد و غبار از خود را نمی دهد همچنین میکروارگانیسم ها نیز توانای عبور از آن را ندارند.

استانداردهای موجود در فرایند تولید رول استریل

رول استریل پلاسما در هر مرکز درمانی دارای کاربرد بسیار زیادی است و از آن در بخش اورژانس بیمارستان ها و کلینیک های دندانپزشکی به مقدار زیادی استفاده می شود بنابراین فرآیند تولید آن باید به گونه ای باشد که نیاز را به خوبی در تامین کند و به همین دلیل معمولا خط تولید آن در شهرهای بزرگ راه اندازی شده است تا نیاز داخلی به آن برآورده شود.

این رول در عرض های مختلفی وجود دارد و حتی در برخی موارد به صورت نوارهای کوچک در بسته بندی های مخصوص قرار می گیرد که اصولاً در دندانپزشکی ها دارای کاربرد است همچنین در فرآیند تولید این محصول از کاغذهای ویژه‌ای به نام تایوک استفاده می‌شود که برخلاف کاغذ های معمولی توانایی تحمل بخار با درجه حرارت بالا را دارند و شکل و ظاهر خود را حفظ خواهند کرد.

خط تولید این محصول دارای سرعت تولید بالای است که باز زمانی یک ساعت مقدار بسیار زیادی از این محصول را تولید می‌کند همچنین تولید معمولاً در رنگ سفید انجام می‌شود چون استفاده از مواد رنگی در محصولات بهداشتی مناسب نیست علاوه بر این رنگ سفید مرسوم ترین نوع رنگی است که جهت هر نوع پانسمان و استریلیزاسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید این محصول نیاز به دقت زیادی دارد چون ضخامت زیاد آن برای پانسمان مناسب نیست و عملاً نمی توان آن را برای استریل کردن سطح زخم ها مورد استفاده قرار داد و اگر در ضخامت مناسب تولید شود به راحتی قابل برش است و از آن نه تنها برای استریل پوست بلکه برای ضدعفونی کردن بسیاری از وسایل و تجهیزات نیز استفاده می‌شود و کارایی آن بسیار عالی خواهد شد.

از استانداردهای دیگری که برای این محصول حین تولید مدنظر قرار می گیرد میزان گاز پلاسمای موجود در خلل و فرج آن است که توانایی از بین بردن میکروب ها و میکروارگانیسم ها را دارد به طوری که وجود مقادیر کم از این گاز کارایی استریلیزاسیون آن را به شدت کم می کند بنابراین حتما در تهیه این محصول باید از رعایت همه استانداردها در تولید این رول اطمینان حاصل کرد.

فاکتورهای ضروری در هنگام انتخاب رول استریل

فاکتورهای ضروری در هنگام انتخاب رول استریل انتخاب رول استریل به دلیل نوع کاربردی که این محصول دارد دارای اهمیت بسیار زیادی است و فاکتورهای ضروری متعددی در هنگام انتخاب این محصول باید مدنظر قرار گیرد که توجه به هر یک از آنها در انتخاب بهترین این محصول تاثیر دارد.

از فاکتورهای ضروری در خرید این رول همان طور که قبلا نیز اشاره شد حجم گاز پلاسمایی است که در این قرار گرفته است چون خاصیت ضدعفونی کنندگی این محصول صرفاً به خاطر گاز استریل موجود در آن است و بدون این گاز عملاً محصول توانایی خاصی در استریل کردن ندارد بنابراین توجه به نوع و مقدار این گاز بسیار اهمیت دارد.

از فاکتورهای ضروری دیگر طول و عرض مناسبی است که برای این محصول باید مد نظر قرار گیرد به این معنی که عرض زیاد یا کم این محصول نقش منفی در استفاده از آن دارد و عملاً کارهای آن را زیر سوال می برد بنابراین هنگام خرید حتما به این نکته توجه کنید که عرض و طول آن بیش از اندازه کم یا زیاد نباشد تا کمترین ضایعات را حین استفاده داشته باشد و بتوان از آن در کمترین مقدار ممکن بیشترین استفاده را نمود.

دیگر فاکتور ضروری هنگام خرید این رول امکان چاپ و نوشتن بر روی آن است که در این صورت کارایی بسیار بیشتری خواهد داشت و این که قابلیت عبور رنگ را از خود نداشته باشد همچنین این محصول را باید از نظر میزان خلل و فرج موجود در آن باید بررسی نمود تا امکان عبور هوا از آن وجود داشته باشد و به این شکل هوا به راحتی بتواند از آن عبور کند اما گرد و غبار و آلودگی امکان عبور آن از آن را نداشته باشد.

در خرید این محصول حتما باید به رنگ نیز توجه شود چون تنها رنگ سفید است که دارای کاربرد نسبت به انواع رنگ های دیگر است زیرا رول های رنگی به دلیل پس دادن رنگ کارایی لازم را نداشته باشند بنابراین اولین نکته بعد از توجه به موارد ذکر شده در بالا، دقت در رنگ محصول است که الزاما باید سفید باشد.

همه چیز در مورد صادرات رول استریل

محصولات پزشکی و کالاهایی که با آن در ارتباط هستند در هر کشوری خواهان زیادی دارند و رول استریل نیز از نمونه هایی است که در هر کجای جهان دارای مصرف زیادی است و کاربرد آن به گونه ای بوده که بدون آن عملاً امکان استفاده از بسیاری از تجهیزات وجود ندارد و به همین خاطر است که کشورهای تولید کننده این محصول به راحتی برای آن مشتری فروش پیدا می‌کنند و آن را در هر بازاری که سود و منفعت بیشتری به همراه داشته باشد می‌تواند به فروش برسانند.

رول استریل در کشور ما به میزان بسیار زیادی تولید می شود چون مواد اولیه زیادی برای تولید آن وجود دار و بخش زیادی از آن به عنوان کالای پزشکی صادراتی به کش.رهای مختلف صادر می گردد به ویژه این که ایران همسایگان زیادی دارد که در این زمینه هیچ نوع فعالیت تولیدی ندارند و صرفاً وارد کننده این محصول هستند بنابراین خریدار عمده این محصول به شمار می‌روند و این از مزیت هایی است که به تولید و صادرات این رول در ایران کمک می کند.

کارخانه های بزرگی در زمینه تولید این رول فعال باشند تا این محصول را در اختیار صادر کنندگان قرار دهند و صادر کنندگان نیز آسان تر از هر کالای دیگری این محصول را در شبکه بهداشت و درمان کشور های همسایه به فروش برسانند.

روش صادرات این محصول بسیار آسان است و از طریق مرزهای دریایی و خشکی حجم بالایی از این رول با هزینه های فوق العاده کم به بسیاری از کشورهای منطقه صادر می شود و این محصول توانسته سهمی هر چند کوچک اما مهم در تامین ارز مورد نیاز داخل داشته باشد و به این شکل سود سرشاری نیز برای صادر کننده و کارخانه تولید کننده این محصول به خصوص در فروش با انواع مختلف ارزهای خارجی فراهم گردد.

کسانی که صادرات این محصول به کشورهای دیگر را در تعداد بالا و حجم زیاد انجام می دهند این نکته را باید مد نظر قرار دهند که فروش خود را با ریال انجام ندهند و حتماً با هر یک از ارزهای خارجی مانند دلار، دینار، درهم و دیگر ارزها آن را بفروشند چون ارزش ریال ایران پایین است و درآمد بسیار بیشتری در فروش با ارزهای خارجی به دست صادر کننده می رسد.

توزیع مستقیم رول استریل پلاسما در سراسر کشور

توزیع مستقیم رول استریل پلاسما در سراسر کشور رول استریل پلاسما در سراسر کشور به صورت توزیع مستقیم از طرف عامل پخش این محصول در اختیار مشتریان و خریداران آن قرار می گیرد و کسانی که تهیه این رول را با نرخ ارزان در برنامه خرید خود دارند از طریق این عرضه آن را به دست می آورند.

توزیع مستقیم بدون دخالت واسطه ها باعث خواهد شد تا قیمت پایین تری برای هر رول پرداخته شود و به این شکل خریداران عمده ای که اغلب بیمارستان ها، مراکز درمانی، داروخانه ها و فروشگاه های عرضه کالا پزشکی هستند از این روش به سرعت با نرخ ارزان آن را به دست می آورند و این محصول را در بسته بندی های مخصوص صادراتی برای خود تهیه خواهند کرد.

ارتباط مستقیم با عاملی که توزیع این محصول را انجام می دهد باعث می‌شود قیمت تمام شده آن برای مشتریان بسیار ارزان تر شود و به این ترتیب در این روش پخش محصول سریع‌تر و ارزان‌تر به دست هر یک از مشتری ها خواهد رسید.

فروش ویژه رول استریل پلاسما با نازل ترین قیمت

رول استریل پلاسما توسط تولید کننده این محصول در فروش ویژه با نازلترین قیمت ممکن به خریداران ارائه می‌شود و مشتریانی که در تعداد رول بالا به این محصول برای استفاده و تجارت نیاز دارند این فرصت را خواهند داشت تا ارزانتر از هر جایی رول مذکور را برای خود تهیه کننده و به این ترتیب نیازی به خرید از واسطه‌های این کالا نداشته باشند.

در فروش ویژه نمونه های مختلف رول از نظر طول و عرض و نوع بسته بندی ارائه شده است و مشتری از بین آنها انتخاب خود را انجام می دهند همچنین کسانی که مایل به تهیه این رول برای صادرات هستند فرصتی بهتر از این برای آنها پیشنهاد نمی آید چون مستقیم این محصول را از تولید کننده و فروشنده اصلی خریداری می‌کنند و این به آنها کمک بسیار زیادی می کند تا برای هر رول هزینه کمتری پرداخت نمایند.

در فروش ویژه نازلترین قیمت ممکن برای این کالا در خرید اینترنتی آن پرداخت می‌شود و یکی از مزیت های این روش فروش دسترسی مشتریان به کف قیمت بازار برای محصول است به این معنی که ارزان تر از این محصول را هیچ کس نمی تواند در بازار تهیه کند.

پخش عمده رول استریل پلاسما در معتبرترین فروشگاه

پخش عمده رول استریل پلاسما در معتبرترین فروشگاه معتبرترین فروشگاه عرضه رول اصلی پلاسما در کشور اقدام به پخش عمده این محصول با قیمتی بسیار مناسب کرده است و کسانی که در زمینه خرید و فروش کالاهای پزشکی فعالیت دارند از طریق پخش عمده که توسط این فروشگاه انجام می شود قادر به تامین نیاز خود برای این رول خواهند بود.

ارتباط با این فروشگاه به طریق مجازی قابل انجام است و خریداران که در تعداد بالا به این رول نیازمندند از طریق شبکه های اجتماعی با این فروشگاه هم ارتباط برقرار می کنند و نیاز خود را تامین می نمایند؛ لازم به ذکر است که مشتریان برای خرید نیاز به حضور در فروشگاه ندارند و همان طور که گفته شد شبکه های اجتماعی و شماره تلفن درج شده در این سایت راهنمای بسیار مناسبی برای خرید آنها می باشد تا به این شکل ارزان تر از همه جا این محصول را از فروشگاه معتبر آن تهیه کنند.

با خرید از عامل پخش عمده، این کالای با کیفیت جهت استفاده در مراکز درمانی یا فروش و صادرات به بازارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و با قیمت هر چه پایین تر این رول در دسترس همه مشتریان و صادر کنندگان است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *